Justin_Bieber_and_BloodPop_Friends.jpg

小賈斯汀和BLOODPOP合作推出FRIENDS

Justin身邊總是花邊新聞不斷

之前po文can we still be friends?

還以為他又有新對象了呢

 

這一次合作的音樂人是BloodPop®

不只幫Justin也曾經和Lady Gaga合作過呢

5773761.jpg

整首歌是在訴說希望分手之後還能做朋友

不斷地找各種藉口打電話給對方

就是想跟對方多說幾句話

懇求對方分手之後繼續當朋友

來享用這首歌吧  開動囉

 

 

 

 

 

 

Justin Bieber & BloodPop® - Friends 

 

[Verse 1 ]
I was wonderin' 'bout your mama
我想知道你的母親
Did she get that job she wanted?
有錄取那份她渴望已久的工作嗎
Sell that car that gave her problems?
有賣掉那輛充滿問題的車子嗎
I'm just curious 'bout her, honest (ooh-ooh)
我真的只是有點好奇她的近況

 

[Pre-Chorus ]
Know you're wonderin' why I been callin'?
我知道你想理解為什麼我一直打給你
Like I got ulterior motives
你認為我別有心機
Know we didn't end this so good
我知道我們分手得並不愉快
But you know we had something so good
但我們擁有過許多美好回憶

 

[Chorus]

So I'm wonderin'
所以我想知道
Can we still be friends? (ah-ah)
我們是否還能當朋友呢
Can we still be friends? (ah-ah)
我們還是朋友對嗎
Doesn't have to end (ah-ah)
不一定要完全斷絕關係呀
And if it ends, can we be friends?
如果結束了,我們還能當朋友對嗎?
Can we be friends? x2
我們繼續當朋友好嗎?


[Verse 2]
Wonderin' if you've got a body
我想知道你是否有了新對象
To hold you tighter since I left (since I left)
從我離開後,他是不是將妳緊緊擁入懷中
Wonderin' if you think about me (ooh-ooh)
你是否偶爾也會想起我呢
Actually, don't answer that (uh-huh)
算了,別告訴我答案

[Pre-Chorus]
Know you're wonderin' why I been callin'?
我知道你想理解為什麼我一直打給你
Like I got ulterior motives
你認為我別有心機
Know we didn't end this so good
我知道我們分手得並不愉快
But you know we had something so good
但我們擁有過許多美好回憶


[Chorus]
So I'm wonderin'
所以我想知道
Can we still be friends? (ah-ah) x2
我們是否還能當朋友呢
Doesn't have to end (ah-ah)
不一定要完全斷絕關係呀
And if it ends, can we be friends?
如果結束了,我們還能當朋友嗎?
Can we be friends? x2
我們可否繼續當朋友
And if it ends, can we be friends?
如果真的分手了,我們繼續做朋友好嗎?

 

[Pre-Chorus]

Know you're wonderin' why I been callin'?
我知道你想理解為什麼我不斷打給你
Like I got ulterior motives
你認為我似乎別有心機
Know we didn't end this so good
我知道我們之間分得並不愉快
But you know we had something so good
但我們擁有過許多美好回憶

 

[Chorus]
So I'm wonderin'
所以我想知道
Can we still be friends? (ah-ah) x2
我們能不能繼續當朋友
Doesn't have to end (ah-ah)
不用完全結束關係對吧
And if it ends, can we be friends?
如果真結束了,能否至少繼續當朋友

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 UNI優妮 的頭像
    UNI優妮

    ➼➼➼UNI優妮的異想世界♘

    UNI優妮 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()